18.19 Heutink onderwijspakket

E-LEARNING HEUTINK

  • Onderzoekend leren
  • Digitaal leren op school
  • Coöperatief leren
  • Implementeren doe je zo: de basis (1/5)
  • Implementeren doe je zo: taal (2/5)
  • Implementeren doe je zo: rekenen (3/5)
  • Implementeren doe je zo: lezen (4/5)
  • Implementeren doe je zo: zaakvakken (5/5)
  • Voortgangsgesprekken met ouders
  • Begrijpend lezen
  • Chinees voor kinderen
  • Engels voor kinderen
  • Intervisie
  • Handelingsgericht werken
  • Opbrengstgericht werken
  • Talentontwikkeling in de klas
  • Meervoudige intelligentie
  • Een hoogbegaafde leerling, wat nu?
  • Ontwikkelingsmaterialen (kleur en vorm)
  • Ontwikkelingsmaterialen (tellen)
  • Ontwikkelingsmaterialen (getalbegrip)
  • Ontwikkelingsmaterialen (woordenschat)
  • Ontwikkelingsmaterialen (optellen en aftrekken)
  • Anders kijken naar gedrag
  • Motiveren van leerlingen
  • Ouderbetrokkenheid
  • Passend Onderwijs de basis
  • Passend Onderwijs de praktijk
  • Wat te doen bij een ongeluk
  • De basis van Alles telt
  • De basis van Blits
  • De basis van De wereld in getallen
  • De basis van Leesparade
  • De basis van Pluspunt
  • De basis van Rekenrijk
  • De basis van Rekenzeker
  • De basis van Taal / Spelling op maat
  • De basis van Veilig leren lezen
  • Leerlijnen: basis rekenen
  • Leerlijnen: basis taal
  • Leerlijnen: basis sociaal emotioneel
  • Leerlijnen: verdieping rekenen
  • Leerlijnen: verdieping taal
  • Leerlijnen: verdieping sociaal emotioneel
  • Referentieniveaus taal
  • Referentieniveaus rekenen
  • Digibord bij kleuters
  • Digitaal pesten
  • ParnasSys
  • Sociale Media in het onderwijs
  • 21st Century Skills: de praktijk
  • Ontwerpend leren
  • Onderzoekend leren
  • Techniek voor kleuters
  • Wegwijs in Kennisnet

 

naar de volgende pagina >>

<< naar de vorige pagina

<< naar het totaaloverzicht